O, FE!
Artykuł Marka Goliszewskiego
Inwestycje giełdowe w odnawialne źródła energii
Perspektywy przedsiębiorstw inwestujących w odnawialne źródła energii w kontekście realizacji przez Polskę programu UE „3 razy 20 do 2020 roku” i atrakcyjności spółek giełdowych tej branży
Śmieciowy interes
W dniu 1 stycznia br. weszły w życie przepisy Ministerstwa Środowiska nakładające na przedsiębiorców obowiązek właściwej klasyfikacji substancji i odpadów zgodnie z aktualnymi wzorami dokumentów stosowanymi na potrzeby ewidencji odpadów – jak uniknąć błędów
Kluczem jest czekolada i jej smak
Czekolada wytwarzana nieprzemysłowymi metodami w małych zakładach staje się modną branżą spożywczą. Właściwej zawartości czekolady w czekoladzie bohater wywiadu uczył się w Holandii.
Interesy w Holandii
Co łączy Polaków z Holendrami, jak przygotować się do biznesowych wypraw do kraju tulipanów opowiada dziennikarka mieszkająca na stałe w Holandii
Noc w amsterdamskiej kamienicy
Regiodizajn – jak to się robi w Holandii
Zasoby naturalne regionów Europy? Umiejętności lokalnych rzemieślników, unikatowe wzornictwo i nowoczesna wiedza technologiczna w połączeniu z dokonującym się przejściem od społeczeństwa przemysłowego do kreatywnego. Relacja z poznańskiego wykładu trandwachera, Zuzanny Skalskiej.
Jak finansować inwestycje w zakresie efektywności energetycznej i energetyki odnawialnej
Elektryczna Norwegia
Rozbłyska milionami świateł, a energia jest bezpieczna dla ludzi i środowiska, zaś wszystko przy wykorzystaniu rozwijanej – od ponad 100 lat – na skalę przemysłową technologii przetwarzania zasobów odnawialnych, głównie wody
Czerpać z życia jak najwięcej
Wywiad z Markiem Kamińskim o działalności charytatywnej i proekologicznej
Podążając za trendem – Polska Sieć Ekoturystyczna
Ekoturystyka w sieci współpracujących ze sobą lokalnie i ponadregionalnie małych przedsiębiorców – zasady, korzyści i zmienianie otoczenia na lepsze
Greenwash, czyli zielone kłamstwo
Ekologia to hasło, pod którym może kryć się wiele dobrego – i wiele okazji do koloryzowania rzeczywistości, na co konsumenci uczą się zwracać uwagę. Marki nie mogą występować „w zielonym” reklamując produkty, które szkodzą środowisku naturalnemu. I one powinny odrobić swoją lekcję marketingu
Była sobie firma, czyli krótki kurs storytellingu
Alfabet menedżera:
- Public Relation – już nie moda, a konieczność
- Kryzys w objęciach ropy
- Dzwonię do pani/pana w bardzo prostej sprawie
Co roku dookoła Polski
Czesław Lang opowiada o Tour de Pologne – jak udało się zmienić ten wyścig przez kilkanaście lat i włączyć go do grona najbardziej prestiżowych wyścigów kolarskich Europy
Matematyk na rowerze
Rozmowa z Mają Włoszczowską o matematyce, ulubionym rowerze, życiowych startach
Limuzyny dla biznesmena – Audi
Mężczyzna na czasie. Trendy wiosna-lato 2011
Inspiracje żeglarstwem, grą w polo, czy elegancją studentów prywatnych szkół w kolekcjach na wiosnę i lato mają jeden wspólny mianownik – dobrą jakość
Moda recyklingowa
Odbywające się od lat pokazy modnych ubrań z surowców wtórnych na krakowskim Junk Fashion – czy recykling inspiruje nie tylko młodych kreatorów, ale i odbiorców?
Inne spojrzenie na modę i na kulturę konsumpcji w spójnej działalności marki UEG (ich dziełem jest także sukienka dziewczyny z okładki 3 numeru B&B)
Improwizacja na najwyższym poziomie
Wywiad z jazzowym trębaczem młodego pokolenia, wyróżnionym nagrodą pisma Jazz Forum, autorem świetnie przyjętej płyty „Lost Keys”, Maciejem Fortuną