Negocjator – Marek Goliszewski
Przeniesienie praw autorskich
Przeniesienie czy licencja? Istotna różnica tych dwóch sposobów zawierania umów w obszarze
prawa autorskiego dotyczy ich skutków prawnych
Finansowanie kultury w polityce Unii Europejskiej
Pierwsze kroki kolekcjonera
…który chciałby bezpiecznie zacząć przygodę z inwestowaniem w polską sztukę najnowszą. Jakie
nazwiska, galerie trzeba znać i które miejsca odwiedzać radzi znawczyni tematu Kama Zboralska
Kunstkamera czy nowa jakość
Co stanowi o atrakcyjności muzeum: bogate zbiory, położenie, wyjątkowa architektura budynku,
a może PR-owe zaplecze wystaw?
Kolekcja odzwierciedla osobowość
Wojciech Fibak, wybitny kolekcjoner, mówi o swojej drodze do klasyki współczesności
Policzyć przemysł kreatywny
O roli kultury w gospodarce europejskiej, partnerstwach kreatywnych i o wpływie sztuki
na innowacyjność
Pracować, zarządzać, być wolontariuszem
Rozmowa z Pawłem Łukasiakiem o wolontariacie pracowniczym i wolontariacie prezesów – cz. 1
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa to nie tylko filantropia
O co walczy Guzowska
Walki na ringu to w jej przypadku już przeszłość. Od 2007 roku walczy na posiedzeniach parlamentu, pracując m.in. nad nowelizacją ustawy o wspieraniu rodziny
O minimalizmie i mistrzostwie w prezentacjach
Alfabet menedżera:
- Atrakcyjny pracodawca, czyli kto?
- Rola mentora podczas stażu
- Staże – dobrze wykorzystana szansa firmy
Lublin – przypadek prowincjonalny
Nieco peryferyjne położenie Lublina ma wielorakie, niekoniecznie negatywne, konsekwencje.
O zachwycie Lublinem pisze Agnieszka Drwal, a subiektywnie o jego ofercie kulturalnej mówią
artyści Robert Kuśmirowski i Jarosław Koziara
Limuzyny dla biznesmena – Bentley
W Skandynawii kłusem
O prawdziwym końskim szaleństwie – wyścigi kłusaków w Szwecji dzięki swej popularności mają
status sportu narodowego
Smaki francuskiego lata… Avec plaisir!
Dress code na upały
Joga dla ciebie
Ilona Kondrat opisuje różne szkoły jogi
SPA, czyli wakacje w przerwie na lunch
Teatr jest miejscem bezpiecznym
O sztuce i teatrze opowiada Krystyna Janda
„Nie chcę podobać się wszystkim”
Wywiad ze znakomitym pianistą, Vladimirem Viardo
Spokojne dojrzewanie
Maciej Ostoja-Chyżyński o czteroletniej pracy nad „Italiani”